czwartek, 16 sierpnia 2012

[Włosy] Kurację czas zacząć

Wczoraj ze strachem stwierdziłam, że mój kucyk robi się coraz bardziej cieńszy i chyba najwyższa pora coś z tym zrobić. Rozgladnełam się z uwagą z drogerii i wybrałam kilka specyfików, wstąpiłam również do apteki i przy okazji kupiłam też coś z tabletkach, ale po kolei:



Radical - Serum Ziołowo-Witaminowe od Farmony

Kilka słów od producenta: Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, suchych i matowych, wymagających intensywnej regeneracji, wzmocnienia i ochrony. Specjalnie opracowana nowoczesna formuła, ze staranie dobranymi składnikami aktywnymi - naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, witamina E, wyciąg z zielonej herbaty, lnulina z cykorii - błyskawicznie poprawia kondycję włosów przywracając im piękny zdrowy wygląd. Dzięki regularnemu stosowaniu serum Radical włosy stają się mocniejsze, dogłębnie odżywione i nawilżone oraz aksamitnie miękkie, puszyste i błyszczące.

Radical  Serum Ziołowo-Witaminowe, cena około 10 zł
No po prostu ideał, biorę to wszystko co jest napisane przez pół ale i jak to się sprawdzi to będzie dobrze.

Serum należy nakładać na umyte włosy, równomiernie w niewielkiej ilości (bez spłukiwania), chociaż zaznacza, że przy cienkich i przetłuszczających się włosach można zmyć po 2-3 minutach.  Trochę obawiam się pozostawienia mieszanki właśnie z powodu przetłuszczających się włosów. Spróbuję i zobaczę jak będę wyglądać jutro rano i po całym dniu.

Mój drugi zakup:

Radical Mgiełka do wlosów fatbowanych - ok 10 zł
I znowu co pisze producent:

Wyjątkowoskuteczny preparat do włosów farbowanych, matowych i zniszczonych. Specjalnie opracowana unikalna receptura - naturalny ekstrat z miłorzębu, witamina E, kompleks nawilżająco ochronny, filtry UV - zapewnia wyjątkowo skuteczną ochronę i wyraźnie nawilża włosy, naprawia uszodzenia, wygładza oraz przedłuża trwałość koloru. Dzięki regularnemu stosowaniu włosy stają się zdecydowanie grubsze i mocniejsze, doskonale gładki i jedwabiście miękkie w dotyku a kolor lśniący i głęboki.

Sposób użycia: Suche lub wulgotne włosy spryskać mgiełką z doległości 20-30 cm. Następnie  ułożyć fryzurę. Idealna do odświeżania włosów.

Szamponu nie zmieniam, przynajmniej na razie. Mam prawie pełną butelkę czarnego szamponu Giss Kur Ultimate Repair, odstawię tylko odrzywkę z tego kompletu. Niechcę, aż tak obciążyć włosów.
A oto witaminki i inne specyfiki w tabletce, polecone przez Panią Magister w aptece:

Olimp Labs: Bio silica
W skład wchodzą:

ekstrakt skrzypu polnego, ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, cyctyna, L-metionina, hydrolizat białek kolagenowych, glukonian cynku, glukonian miedzi, witaminy: C, E, niacyna, D-biotyna, A, kwas pantotenowy, B6, D, folian, B1, B2, B 12, oraz substancje przeciwzbrylające, żelatynę i barwnik.

Końska dawka witam według ulotki wszystko w 100% pokrywa dzienne zapotrzebowanie

Cena 15 zł za 30 tabletek. Dawkowanie 2 x 1 tabletce

Jutro sprawozdanie po pierwszym użyciu.

A wy jak dbacie o włosy? Macie ulubione specyfiki?

4 komentarze:

  1. A może właśnie wypróbuj szampon, odżywkę i tę mgiełkę - tak ze 2, 3 razy - i wtedy zobaczysz, czy włosy są obciążone. Bez odżywki włosy mogą być matowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, właśnie są w coraz gorszej kondycji wizualnej. Przetłuszczają się szybko od skóry a niżej są suche i matowe. Poszłam w złą stronę, zbyt radykalnie ;)

      Usuń
    2. Też mam włosy mieszane i bardzo długo nie wiedziałam jak o nie dbać - sama się dziwię, że mam jeszcze moje własne włosy xD

      Usuń
    3. Trzymają się mocno ;) Trzeba do wszystkiego dojść metodą prób i błędów. Skorzystałam z rady, zostaje przy sylikonach - od razu lepiej.

      Usuń