środa, 15 sierpnia 2012

[Bausch+Lomb] Najlepsi przyjaciele

Soczewki noszę już od 4 czy 5 lat, przetestowałam kilka firm a co z tym idzie konfiguracji soczewki + płyn do soczewek. Zawsze nosiłam te o miesięcznym "terminie ważności", jedynym wyjątkiem były brązowe Circle Lens. W każdym razie ostatnio znalazłam idealne (na ten moment) połączenie. Jak już wspomniałam korzystałam z praktycznie wszystkich firm dostępnych na rynku, w różnych przedziałach cenowych. Kupowałam soczewki za 40 zł i za 150 zł. To samo zresztą tyczy się płynów do nich.

Dwa czy trzy miesiące temu kupiłam soczewki Bausch+Lomb PueVision2 i nie była to miłość od pierwszego wejrzenia czy raczej założenia. Owszem na początku dobrze się je nosiło ale nie trwało to jednak długo, oczy szybko mi się męczyły, noszenie soczewek bolało a oczy były zaczerwienione.

Bausch+Lomb PureVision2 cena ok 90 zł
Miałam wręcz wrażenie, że gałka oczna wręcz puchnie pod soczewką a po jej zdjęciu widać "odbicie soczewki"na powierzchni oka . Jak się jednak okazało winowajcą był płyn do soczewek. W tym czasie używałam tego, który ma w swojej ofercie Rossmann - biała butelka z niebieską naklejką. Pech albo szczęście chciało, że po dwóch tygodniach noszenia soczewek ów płyn mi się skończył. Ściągnęłam więc soczewki i tym razem zalałam je płynem z pod tego samego szyldu co soczewki (przy zakupie soczewek otrzymałam małą buteleczkę jako gratis). Różnica na następny dzień była ogromna, miałam wrażenie, że założyłam na oko nową, świeżą parę. Najlepsze jest to, że to uczucie utrzymuje się bardzo długo. Na tyle, że nie byłam pewna ile właściwie już noszę ową parę. Zastanawiałam się czy próbka nie jest lepsza niż pełnowymiarowe opakowanie, więc jak tylko zużyłam wszystko zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie. Naprawdę jestem zadowolona z tego zestawu.

Bausch+Lomb Biotrue cena około 48 zł
Płyn Biotrue zapakowany jest w jasno zielone pudełko w środku znajdziemy przeźroczystą butelkę i opakowanie na soczewki. Ja za duże (300 ml) opakowanie zapłaciłam w Vision Express 48 zł.




Wydaje mi się, że soczewki PureVision2 mają tendencję do wysychania więc potrzebny jest im dobry płyn, który to uzupełni.

Nosicie soczewki? Macie swoje ulubione zestawy?

1 komentarz: