czwartek, 23 sierpnia 2012

[eBay] Co się znalazło w przesyłce

Zebrałam się w sobie i zrobiłam zdjęcia pokazujące zawartość moich zakupów na ebay. Zapraszam na fotorelację:

A tak oto prezentują się wszystkie nabytki w pełnej krasie.


Zbliżenie na "tubki".


Maski, chusteczki i płatki


Mizon Snail Recowery Gel przybył trochę wcześniej więc zdążyłam się już pozbyć opakowania. Zdążyłam go już trochę przetestować i zdecydowanie będzie to mój hit.

Zaczynamy od gratisów:

TONY MOLY - Floria Whitening Sheet Mask





Mizon Natural Grain Real Oatmeal Cleansing Tissue




Natural Rich Soo Essence Sheet Mask - z Arbutyną - wybielająca




 ESL Snail Muscus Hydro Gel Eye Patch




 Mizon Rice Real Cleansing Foam




Mizon Snail Recovery Gel Cream



Etude House Baking Powder BB Deep Cleansing Foam





Innisfree Jeju Volcanic Pore Cleansing Foam




Etude House Happy Teatime Lemon tea Cleansing Foam





Mizon BB cream Snail Repair Blemish Balm SPF 32/PA++




Missha Fermrnted Black Vinegar Cleansing Foam - Pomegranate



8 komentarzy:

  1. Ślimakowy BB, który jest na mojej liście zakupów. :) Z chęcią przeczytam wrażenia, jak zresztą tego żelu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ślimakowym BB jak najbardziej się wypowiem. Chcę go jeszcze trochę wypróbować, żeby opisać swoje pierwsze wrażenia. Zdradzę tylko, że jest OK. Ślimakowy krem już opisany ;)

      Usuń
    2. Cieszę się - ślimaki z Mizona dobrze działają na moją cerę, a ten BB jest bardzo chwalony na koreańskich blogach. :)

      Usuń
    3. Obiecuję dodać pierwszą notkę na jego temat w weekend. Zrobię też swatche żeby porównać kolor z innymi kremami BB

      Usuń
  2. aaa czy ja widzę cytrynkę z Etude House? czekam na recenzję:D ile fajnych rzeczy kupiłaś, wszystko mnie ciekawi;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cytrynkowa herbatka do picia :) Jeszcze jej nie używałam. Miałaś już może z nią styczność?

      Usuń
    2. nie, ale strasznie mnie kusi wszystko co z cytryną, mam małą obsesję na obecność tego składnika w kosmetykach;) nawet jeżeli jest to obecność tylko z nazwy;D

      Usuń
    3. Powiem szczerze, że cytryną herbatą to raczej nie pachnie. Idzie to raczej w kierunku cytrynowego mleczka Cif ;) Jakkolwiek dziwnie to brzmi to tak mi się kojarzy.Chętnie udostępnię Ci próbkę jeśli jesteś zainteresowana.

      Usuń