czwartek, 7 marca 2013

Wszystkie dzieci w domu czyli paczka numer 3

Witajcie,

to już ostatni post z tej serii. W tym tygodniu dotarła do mnie ostatnia przesyłka z Korei.



Mizon - Snail Recovery Gel Cream (pierwsze spotkanie ze ślimakiem klik)
Scinic - Intensive Water Drop Cream

Ślimaki tak naprawdę przyjechały trzy. Moje "jojczenie" w pracy: "ślimak mi się skończył" przyniosło pewnie skutek uboczny w postaci dwóch chętnych koleżanek, które chciały zobaczyć "co to i na co to". Teraz się trochę denerwuje, żeby się nie okazało, że będą niezadowolone. No ale mam nadzieję, że tak nie będzie. Ślimak nie powinien zrobić krzywdy.

Co do drugiej pozycji... hmmm...nie mam pojęcia co o to ;) nigdy nie widziałam jeszcze tej marki a zainteresowało mnie magiczne "water drop". Cóż pożyjemy, zobaczymy.

Teraz zabieram się za testowanie bo w najbliższym czasie nie przewiduje zakupów.

A teraz prywatny bonus. W sobotę towarzyszyłam przyjaciółce w sesji zdjęciowej w Częstochowie. Gdy ona oddawała się w ręce fotografa ja biegałam po parku z telefonem za wiewiórką:



Piękny z niej rudzielec i wcale się mnie nie bała :)

7 komentarzy:

  1. ślimak ślimak pokaż rogi :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w trakcie stosowania ślimaka od Mizona i po około 2 tygodniach jestem zachwycona. Moja skóra jest w dużo lepszym stanie, chociaż tragicznie to nigdy nie było. Mam też Water Gel Cream od Mizona, ale ślimak zdecydowanie lepszy (Water Gel tylko nawilża). Chociaż wydaje mi się, że mało wydajny. Tak szybko się wchłania, że czasami muszę drugi raz nakładać na miejsca, gdzie nie zdążyłam rozsmarować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ten krem, zwłaszcza rano pod kremy BB i przede wszystkim dlatego zamówiłam kolejne opakowanie. Nawet mój brat go testuje a on ma dużo większe problemy ze skórą - zobaczymy jak sobie z nią Mizon poradzi (razem ze wsparciem) ;-)

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie skończyłam pierwszego (mam nadzieję, że nie nastąpi to tak szybko) ale już teraz wiem, że będą kolejne ^_^

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten ślimaczek, czekam na wieści, już tyle razy miałam go w koszyku i się wycofałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ślimaka szczerze polecam, już kilka osób z mojego otoczenia go używało. Nie mają oni bladego pojęcia o koreańskich kosmetykach a już zamówili u mnie kolejne opakowania :)

      Usuń