czwartek, 28 lutego 2013

Paczka część druga

Kolejna przesyłka z Koreii. Tym razem krem BB i kilka próbek:
BRTC - Jasmin Water BB Cream
Skin Food - Ancient Rice Toner
Skin Food - Agave Cactus Toner & Emulsion
Skin Food - Oil Control Film
Skin Food - Fresh Apple No Sebum Spot Serum
Skin Food - Fresh Apple Sparkling Pore Emulsion

Nie miałam jeszcze styczności z marką Skin Food wiec postanowiłam się zaopatrzyć w parę próbek. Przy okazji wypróbuje tonery i emulsje  ;-) Ciekawi mnie ryżowy toner.  Bardzo lubię piankę od Mizon właśnie na bazie ryżu i liczę,  że tu będzie podobnie.

3 komentarze:

  1. ta seria ryżowa od skin food jest genialna, miałam próbkę toneru i był super, a pełne opakowanie pianki do mycia twarzy i ja po prostu kochałam, tylko niestety ta seria jest dość droga:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już nie mogę się doczekać testów tego produktu. Póki co zabrałam się za kaktusa ;-)

      Usuń
    2. dziewczyny, przestańcie, bo znowu będę musiała wejść na ebay! ;)

      Usuń