środa, 19 września 2012

Wrześniowe mikołajki

Do grudnia jeszcze trochę a już zostałam obdarowana.

Jakiś czas temu, wzięłam udział w konkursie jednego z polskich sklepów sprzedającego kosmetyki koreańskie (nie pisze jaki, bo nie wiem czy mogę:)). W każdym razie w niedzielę dostałam maila, że wygrałam! Co zrobiłam? Polubiłem fanpage, zaproponowałem kosmetyki do sprzedaży i wymyśliłam konkurs. Oto co dzisiaj zostałam w paczce:

Wszystko marki Lioele

Triple the Solution 50 ml
Silky Highlighter BB touch 20 ml
Carry me Blusher
Gel eye liner
Real Water-prof up & down masakra
Dollish eye shadow (Triple)
Essential donut glo-stick
Beyond the Solution BB próbka
Water drop BB próbka

Nie umiem obrócić zdjęcia - pisze post z telefonu. Ach ta technika. Zdjęcie też zresztą robiłam telefonem, więc będzie pewnie gorszej jakości.

Jutro wielkie testowanie i więcej zdjęć ;)

Dobrej nocy!


4 komentarze: