niedziela, 2 września 2012

[Pijalnia Czekolady Wedla] Słodkie co nieco

Chciałam te zdjęcia dodać w tygodniu ale jakoś nie mogę się powstrzymać i wrzucę szybkiego drugiego posta .

W sobotnie popołudnie wybrałam się z moją przyjaciółką na wspólny wypad. Niestety pogoda nas nie rozpieszczała a ja bez kawy nie potrafię funkcjonować więc wstąpiłyśmy na Rynku do Pijalni Czekolady Wedla. Zdjęcia robiłam telefonem, na szybko, w ukryciu przed czujnym okiem kierownika sali w śnieżnobiałej koszuli :D. Och przystojny był, przystojny :D Nie odważyłam zrobić się mu zdjęcia <hahaha>

U góry Caffe latte z białą czekoladą i wiśniami jak się okazało po spróbowaniu na winie ;)


Tort czekoladowy z sosem malinowym




Ania wybrała Wiśniowy Sad

Niestety chwila przyjemności była tylko chwilą bo dłużej czekałyśmy na nasze wybory niż trwało ich jedzenie. Oczywiście skończyło się plamą z sosu malinowego na rękawie. Dlaczego to zawsze muszę być JA??? :D

Ze słodkimi pozdrowieniami na nowy tydzień pracy.


6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam chodzić do pijalni czekolady Wedla i zachwycać się tymi pysznymi smakami gorącej czekolady. Również polecam przepisy z https://wkuchnizwedlem.wedel.pl jeśli chcecie mieć wspaniałe desery czekoladowe na wyciągnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń