poniedziałek, 7 lipca 2014

Memebox - otwarcie

Nadszedł moment aby uchylić trochę tajemnicy. Co to kryje się w różowym pudełku? Przyznam się, że jest to pierwszy box jaki miałam w swoich rękach - polskie boxy mnie nie pociągały.

W przypadku Memeboxa nie wiążemy się żadną subskrypcją. Zamawiamy te boxy, które chcemy i kiedy chcemy, oczywiście jeśli są jeszcze dostępne.



Ja zamówiłam boxa o temacie przewodnim: WAXING.

Cóż się w nim kryło?





Idąc od góry, od lewej:

Angel Factory Under-Arm White Peeling Perfume Sea - likwiduje nieprzyjemny zapach, wyrownóje koloryt skóry i rozjaśnia skórę pod pachami - 5 pełnowymiarowych opakowań - łącznie o wartości 30 $ produkt pełnowymiarowy

Dorco Tinkle 3 for Women- dwie maszynki do golenia - 16 $ (tutaj miałabym pewne wątpliwości co do ceny) produkt pełnowymiarowy

Ray Pearls Shaving & Face Wash  200 g - żel go golenia twarzy i ciała konsystencją przypominający gumę do żucia (generalnie chodzi o to, że żel ciągnie się jak guma do żucia (: ) - 12 $ produkt pełnowymiarowy

Dół od lewej:

Intercos Smooth Sensitive Removal Cream 150 ml - delikatny krem do depilacji - 36$ produkt pełnowymiarowy

Benton Aloe Propolis Soothing Gel - łagodzący żel na bazie propolisu i aloesu, do wszystkich typów cery, łącznie z wrażliwą. Chroni przed utratą wilgoci 15 $ produkt pełnowymiarowy - tak się składa, że ten produkt właśnie do mnie leci, zamówiłam sobie całą serię Benton kilka dni wcześniej na Gmarket ;)


Jak widzicie kosztowo pudełko wygląda imponująco - zapłaciłam za  nie 23$ i nawet decydując się na wysyłkę ekspresową 25 $ dalej jestem do przodu. Co ciekawe wysłano do mnie kuriera DHL a nie kuriera pocztowego EMS jak wynika ze strony. Good for me! Dzięki temu dostałam boxa 3 dni od jego nadania a nie 1,5 tygodnia jak to bywa zwykle z przesyłkami z Korei i nie ma tu wielkiego znaczenia czy jest to EMS czy przesyłka rejestrowana.

Co do samych produktów - czas zacząć testowanie :) a zainteresowanych odsyłam na stronę internetową: http://us.memebox.com/ 





5 komentarzy:

  1. witam, od baardzo dawna zamawiam tzn. od 2 edycji memeboxy, ten też mam, to coś pod pachy ciekawe i bardzo fajne :) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Zadowolona jesteś? Ja jeszcze nie miałam okazji przetestować ;-)

      Usuń
    2. niby ciemnych plam pod pachami nie mam, więc nie zauważyłam mega zmian po tym kremie :) ale to do czyszczenia (te płatki) ładnie pachnie :)

      Usuń
    3. Hmmm ja właśnie mam ciemniejszą skórę i nawet zastanawiałam się co by zastosować. Może będzie jak znalazł tylko muszę się zabrać za testy :-)

      Usuń
    4. no to myślę, że będziesz zadowolona :)

      Usuń